VRIENDEN

vriendenHulp is gewenst
Een maatschappelijke activiteit zoals Annie’s Eetclub kan niet zonder vrijwilligers en niet zonder welwillend bedrijfsleven. Voor een uit drie gangen bestaande maaltijd wordt € 3,– gerekend. Dit bedrag is voldoende om een gezonde maaltijd van te bereiden. Gezond en veelzijdig is belangrijk, maar het bieden van gezelligheid is minstens zo belangrijk.

Het zijn soms maar kleine extra’s die de gezelligheid brengen. Noem het ‘de kers op de appelmoes’. De flesjes en potjes met kruiden, specerijen, sauzen. De tafelaankleding met een gezellig servetje, een bloemetje, een kaars.

Sponsors of donateurs? Vrienden!
Gelukkig zijn er bedrijven die met regelmaat steunen. Bijvoorbeeld Albert Heijn, Zegro, Restaurant Ketelbinkie, Jumbo en zanger Perry Zuidam. Radar accommodeert de eetclub en verleent alle hulp die daarbij nodig is. Maar óók particulieren helpen. Bijvoorbeeld een meneer die regelmatig een kist aardappels brengt en dames die de prijzen voor de bingo verzorgen. Het is hartverwarmend te ervaren dat er in deze soms harde maatschappij mensen zijn die zich belangeloos voor de gasten inzetten. Zijn het sponsoren of donateurs? Voor ons zijn het vrienden: de Vrienden van Annie’s Eetclub!

Ook Vriend worden?
U begrijpt het. Wij kunnen niet zonder de inbreng van bedrijven en particulieren. Word daarom ook Vriend van Annie’s Eetclub.

Bel of mail ons om te overleggen waarmee u ons kunt helpen.
Telefoon: 06 – 25 657 682
E-mail: annie@stichtingannieverdoold.nl